محسن رضایی:
تابناک- محسن رضایی در خصوص آسیب‌های اقتصادی بورس گفت: در زمینه بورس دولت سیلی محکمی به مدافعان اصلی انقلاب که مردم عادی و محرومین هستند زد.
کد خبر: ۹۶۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 20 May 2021

در زمینه بورس دولت سیلی محکمی به مدافعان اصلی انقلاب زد/ چتربازان اقتصادی اعتقادی به سرمایه گذاری در تولید ندارند 

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، نساء کروندی- اقتصاد و معیشت خانواده‌ها یکی از موارد اصلی و حائز اهمیتی در کارنامه کاری دولت‌ها است.

موضوع اقتصاد همیشه در برنامه‌ نامزدهای انتخاباتی وجود دارد و برخی اوقات دارا بودن یک برنامه خوب اقتصادی و معرفی این برنامه به مردم توانستند در میزان رای دهی مردم تاثیر بسیاری داشته باشد.

کشور ما امروز توجه و برنامه محور بودن در زمینه اقتصاد را نیازمند هست و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در چند سال اخیر رونق در زمینه اقتصاد را در اصل قرار داده و راه‌های مختلفی نیز برای برون رفت از این وضعیت را عنوان کرده است.

اکنون بانزدیک شدن به زمان انتخابات عکسی در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است که مربوط به زمان تبلیغات ریاست جمهوری سال ۹۲ و هشداری که محسن رضایی در خصوص وضعیت اقتصادی و کم شدن ارزش پول کشور بود.

محسن رضایی عنوان می‌کند: در آن زمان که آقای روحانی کلید را برای حل همه مشکلات نشان داد و من برای اینکه به مردم بگویم چگونه این کلید اقتصاد را بدتر می‌کند یک هزار تومانی از جیب در آوردم و به مردم نشان دادم که ارزش این پول در مقایسه با سال گذشته ۳۰۰ تومان است.

امروز شاهد این هستیم که از خطر اقتصاد در کشور نه تنها جلوگیری نشده بلکه در حال حاضر شاهد هستیم که چه بلایی سر اقتصاد مردم آمده است.

یک عده در جامعه هستند که معتقدند نباید پول در کار و تولید سرمایه گذاری شود، بلکه در بانک ها میگذارند و سودش را دریافت میکنند، مالیات نمی‌دهند و هر چندسال یک بار با اطلاع قبلی در جایی که بنا است ارزش آن افزایش پیدا کند سرما یه گزاری می‌کنند، من نام این افراد را چتر بازان اقتصادی می‌نامم.

وی همچنین در زمینه بورس و آسیبی که بورس به اقتصاد مردم وارد کرد می‌گوید: ۹ موسسه که شامل بانک و شرکت‌ می‌شوند به یکباره ۷۰ هزار میلیارد تومان از بورس خارج کردند و ارزش ۲ میلیون رو یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان کردند.

افرادی که در این بین متضرر شدن افراد سطح متوسط و پایین جامعه بودند، در زمینه بورس دولت سیلی محکمی به مدافعان اصلی انقلاب که مردم عادی و محرومین هستند زد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار